Unul din rolurile importante ale antreprenorilor, managerilor si specialistilor de resurse umane este sa creeze si sa sustina un mediu de lucru extraordinar pentru angajati. Prin crearea unui content performant si, de ce nu, distractiv, angajatii sunt pusi in cea mai buna pozitie pentru a produce rezultate dincolo de asteptari. Dar daca in cazul tau lucrurile stau altfel? Putem vorbi despre leadership in resurse umane? Ce faci cand angajatii nu stiu ce vor?
Stii ce e interesant? Leaderii nu sunt doar persoanele aflate intr-o pozitie de conducere. Nu e nevoie sa ai responsabilitati infinite ca sa fii leader. Dupa cum am spus si in alte articole, leader-ul poate sa existe indiferent de postul pe care il ocupa.
Astfel putem vorbi despre Leadership in Resurse Umane. Liderii in resurse umane sunt acei oameni care pot avea o imagine si o atitudine globala asupra muncii lor. Adica, dincolo de “vanarea”, abordarea si intervievarea angajatilor, ei stiu ca sunt responsabili si de nivelul de entuziasm al angajatilor la locul de munca. Prin strategii simple si, mai ales, prin prezenta lor, pot oferi siguranta angajatilor si pot raspunde nevoilor lor, cand este cazul.
Ce faci cand angajatii nu stiu ce vor?
Solutia cea mai simpla pentru a avea angajati fericiti este sa le oferi lucrurile de care au cu adevarat nevoie. Dar ce faci cand angajatii nu stiu ce vor? Cand exista anumite simptome comportamentale, dar nu cunosti si cauza adevarata, care declanseaza aceste lucruri.