VANZAREA EFICIENTA SI COMUNICAREA
DESCRIERE
Cum sa identificam stilurile comportamentale. Cum dezvoltam angajatii sa aibe bune abilitati de comunicare si de relationare cu clientii, daca inteleg importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv. Cum tratam obiectiile CLIENTILOR si le transformam in avantaje. Increderea in sine si Dezvoltarea Brandului de companie prin reperezentatii de vanzari.
CUI I SE ADRESEAZA
Oameni de vanzari,Manageri sau Coordonatori de echipe
AGENDA
- Tehnici de Persuasiune bazate pe Psihologie aplicata
- Cele 12 Parghii ale unei vanzari incheiate cu succes de Stphen R. Convey
- Cum transformam prezentarea produselor/serviciilor intr-o poveste atractiva pentru client
- Abilitati de prezentare cu impact
- Emotia din spatele afacerii, de ce facem cee ce facem
- Dezvoltarea de relatii si networking
- Calitatile unui bun vanzator
- Adaptare la mediu si nevoi
- Abordare telefonica si prin email
- Vanzarea eficienta si limbajul corpului
- Dezvoltarea Atitudinii de invingator
- Perseverenta in vanzari
- Negocierea termenelor
REZULTATE ASTEPTATE
Dezvoltarea relatiilor de lunga durata.Crearea de vanzari inteligente pe termen lung.
Imbunatatirea comunicarii cu clientii.Cresterea vanzarilor, a eficientei si increderea sporita in proprile forte.Dezvoltarea Brandului de companie si atasementul fata de echipa si produse/servicii.