DESIGN THINKING
DESCRIERE:
Este o abordare centrată pe om (Human Centered) si colaborare. Rezolvarea problemelor cu Design Thinking începe cu empatie și înțelegerea oamenilor (clienți și utilizatori) prin intermediul cercetării.
Metoda Design Thinking are mai multe etape care se realizeaza într-o ordine specifica: Empatizare, Definire, Proiectare& Creare Prototipuri, Testare si Implementare.
Acestea ghidează procesul astfel încât la final să se obțină rezultatul dorit.
Design Thinking este o metodă flexibila si iterativa ,de identificare a soluțiilor creative și inovative pentru inițiative interne, dar și pentru a ajuta clienții să-și depășească provocările
Design thinking ne invită sa colaboram cu echipe de oameni din diferite domenii de activitate, care au perspective diferite si cu ajutorul carora construim idei inovative.
CUI SE ADRESEAZA?
HR, Medical, Start up-uri, Social, Customer Experience.
Are aplicabilitate în designul de produse și servicii, definirea modelelor de business, design de strategii și se utilizează în orice tip de industrii.
Acest lucru se poate realiza sub forma unui atelier de lucru. În funcție de complexitate și domeniu de definire, durata poate varia de la câteva zile la câteva săptămâni. Conceptul de atelier de lucru, împreună cu planificarea detaliată și customizată sunt gestionate de un instructor / facilitator DT (Design Thinking), având mereu obiectivul final.
SUMAR:
- Fiecare etapă este însoțită de instrumente specifice care ajută echipa să abordeze fiecare pas în aceeași manieră: pragmatic , organizat și cu focus pe utilizator.
- Empatizare: este o etapa interactivă, centrată pe metode exploratorii precum: interviuri pe teren, observație,etc
- Definirea: are scopul de a sintetiza rezultatele cercetării și de a clarifica informația dobandita, identificand problemele principale.
- Proiectare si creare prototipuri: se exploreaza toate ideile posibile, se analizeaza si se sintetizeaza pasii de parcurs, dupa care ideile viabile devin prototipuri.
- Testare: prototipurile create sunt împărtășite și testate în cadrul echipei.
- Implementarea : este etapa in care soluția este adaptată situatiilor reale, monitorizata si dezvoltată în continuare.
REZULTATE ANTICIPATE: