Training Live unde deschis se pot inscrie atat persoane fizice pe cont propriu sau persoane din cadrul organizatiilor, persoane juridice.
Training-ul este special conceput pentru Teamleaderi, Coordonatori de echipa, Manageri, Antreprenori, si pentru cei care urmeaza sa fie avansati.
Training Live unde deschis se pot inscrie atat persoane fizice pe cont propriu sau persoane din cadrul organizatiilor, persoane juridice.
Strategii eficiente personalizate de organizare.
Ce instrumente sunt si cum te poate ajuta Inteligenta Artificiala in domeniul tau.
Cum sa gestionezi mai bine situatiile neprevazute, conflictele prin Coaching.
Cum implementezi o schimbare si cum o gestionezi.
Dezvoltarea abilitatilor de a comunica prin intrebari.
Inteligenta emotionala in procesul de comunicare si relationare in echipa.
Urmarirea obiectivelor si a echilibrului in echipa.
Elemente-cheie ale managementul timpului.
Metode de gestionare eficienta ale obiectivelor, a relatiilor cu: colegii/subalternii/superioarii/clientii/actionarii.
Instrumente de gestionare a task-urilor si a responsabilitatilor. Eliminarea Multi-Tasking.
Managementul propriei persoane si Disciplina. Obiceiuri sanatoase.
Prioritizarea sau ierarhizarea in ordinea importantei.
Echilibrul intre obiecive, echipa si viata personala.
Plan de actiune concret si Follow-up.
Claritate si depasirea obstacolelor.
• Organizare timpului propriu eficient cu rezultate notabile.
• Cum poti elimina stresul si anxietatile.
• Cum poti ajunge sa nu mai spui ca nu ai timp si sa ai relatii bune cu toti colegii dar si cu familia.
• Ce strategii sunt aplicabile si disponibile pentru medelul tau de job si pentru stilul tau de viata.
• Vezi care sunt tipologiile de lider si cum abordam fiecare persoana sau situatie in parte in functie de nivelul la care este.
• Vezi cum te poti cunoaste mai bine si sa poti detine controlul emotiilor tale, atat cele pozitive cat si negative.
• Vezi cum iti poti cunoaste oamenii din echipa cat mai bine si cum poti lua deciziile cele mai corecte.
• Vezi care sunt cele mai de succes stiluri de organizare si colaborare.
• Stiluri de organizare, bazate pe tipuri de organizatii si tipologii de echipe si de angajati.
• Factori care contribuie la epuizare si cum le putem elimina.
• Cum sa cunoastem si mai bine care sunt prioritatile noastre reale si cele care ne fura timp..
• Entuziasmul. Cum e folosit si de ce trebuie sa fie prezent zilnic in agenda unei persoane de succes.
• Capacitatea de a comunica eficient si clar 360 de grade atat la job cat si in familie.
• Confruntarea angajatilor problema care ne fura timp.
• Autocunoasterea emotionala si increderea in sine.
• Autocontrolul si luarea de decizii.
• Metode practice prin care putem acumula timp.
• Metoda de eliminare a MultiTasking.