Training Branding Personal ONLINE
- Ce este brandul. Ce este brandingul personal si elementele acestui concept.
- Pasii relevanti in construirea si mentinerea unui brand personal bine definit.
- Identificarea corecta a punctelor forte/slabe dar si imbunatatirea si evidentierea calitatilor pentru conturarea unui promisiuni de brand valoroase.
- Componentele esentiale in arhitectura brandingului personal.
- Moduri de prezentare a “povestii” brandului tau pentru generearea unui impact puternic pozitiv.
- Metode si exercitii pentru autocunoastere si modalitati de evaluarea a felului in care esti identificat si perceput in exterior.
- Selectarea publicului tinta potrivit si modalitati de realizare a unei comunicari de succes.
- Identificarea canalelor de comunicare in mediul online/offline pentru creionarea unui brand personal solid si relevant.
- Metode de evaluare a calitatii bradului personal alcatuit dar si monitorizarea impactului generat de acesta.
- Cunoasterea modului in care se construieste un brand personal puternic, solid si valoros pentru domeniul in care opereaza.
- Dezvoltarea abilitatilor de networking pentru crearea unui retele relevante cu putere de influenta.
- Generarea unor sentimente asociate cu emotii pozitive – credibilitate si loialitate atat din partea clientilor cat si a partenerilor.
- Determina aparitia mai multor oportunitati pentru dezvoltare profesionala.
- Dezvoltarea metodelor pentru dezvoltarea eficienta a propriei cariere, identificarea corespunzatoare a oportunitatilor ideale si cresterea controlului asupra acestora.
- Imbunătățirea performanței, obiectivelor și obiectivelor individuale
- O deschidere sporită spre învățare și dezvoltare personală
- Vei stii modul eficient de valorificare a propriei afaceri si punerea in evidenta a punctelor forte pe care aceasta le propune.
- Facilitarea unor interactiuni importante pentru dezvoltarea retelei de parteneri.
- Cunoastenrea metodelor potrivite pentru transmiterea mesajelor dorite atat in mediul online cat si in cel offline.
- Mentinerea unui imagini pozitive in sector de activitate al afacerii tale.
- Atragerea mai multor oportunitati de dezvoltare atat pentru afacere, cat si in exteriorul acesteia.