MANAGEMENTUL TIMPULUI SI CRESTEREA PRODUCTIVITATII

DESCRIERE:

In secolul vitezei multi ne confruntam cu problema timpului. De cate ori nu ne surprindem spunand ca nu avem timp pentru ce ne dorim, ori ca munca si responsabilitatile ne acapareaza tot programul?

Din acest motiv, echipa HCC a creat un training dedicat celor care sunt in cautarea unor tehnici si strategii pentru managementul timpului si cresterea productivitatii.

In acest sens, ne propunem sa construim o imagine de ansamblu asupra folosirii timpului si dobandirea unor obiceiuri corecte.

Dorim sa va identificati propriile cauze care impiedica organizarea eficienta a timpului, care, in final, va vor ajuta sa deveniti un leader mai bun ori sa va va ajuta sa va valorificati punctele forte.

Ne focusam asupra dobandirii abilitatilor pentru gestionarea eficienta a task-urilor de zi cu zi, indiferent ca vorbim despre agenda persoanala sau profesionala.

CUI I SE ADRESEAZA?

  • Persoanelor cu responsabilitati.
  • Persoanelor care doresc sa invete sa se organizeze.
SUMAR:
  • Elemente-cheie ale managementul timpului
  • Metode de gestionare eficienta ale acestuia
  • Instrumente de gestionare a task-urilor si a responsabilitatilor
  • Managementul propriei persoane
  • Prioritizarea sau ierarhizarea in ordinea importantei
REZULTATE ASTEPTATE:
  • Constientizarea modului in care se foloseste eficient timpul. Actiuni concrete de optimizare.
  • Reducerea stresului zilnic prin control activ asupra timpului.
  • Imbunatatirea echilibrului intre viata profesionala si cea personala.
Solicita oferta personalizata!
   “Time is what we want most, but what we use worst.”
                                                                             
                                                                             -William Penn