Ca specialist in resurse umane raspunzi atat de atractia oamenilor talentati in companie, cat si cu retentia acestora. Care sunt unele din cele mai frecvente bariere de comunicare si ce solutii ai la indemna ta?
-
Profilele psihologice si diferentele benefice
Datorita pregatirii tale psihologice si recrutarilor anterioare stii ca diferentele de perspectiva, diferentele de abordare a comunicarii si a relatiilor interumne este data de profilele psihologice ale angjatilor.
Arata-le angajatilor cum diferentele dintre ei ii fac mai buni, ii fac sa gaseasca solutii noi la probleme, sa formeze un grup omogen.
-
Comunicare deschisa cu șefii/ managerii
Pentru a crea comunicare, este nevoie ca angajatii sa poata comunica deschis si fara teama cu cei carora se subordoneaza. Daca acest aspect lipseste, se va forma un sentiment de teama si de nesiguranta si convingerea falsa conform careia sa comunci ceea ce gandesti nu iti aduce beneficii, ci creaza probleme pentru tine si pentru cei din jur.