In ciuda zvonurilor legate de o posbila scadere in calitatatea recrutarii talentelor, imaginea de ansamblu este diferita. Recruiterii trebuie sa inceapa sa acorde importanta si sa tina cont de: marketing de recrutare – in activitatea lor zilnica profesionala.
Firmele de HR si recrutare trebuie sa tina cont de noile modalitati inovatoare de a localiza, de a evalua si de a angaja cele mai bune talente disponibile. Una dintre aceste modalitati se poate pune in aplicare prin dezvoltarea unui mediu de lucru modern, dinamic si care sa transmita energie.
Cele mai multe provocari care survin in timpul cautarii angajatilor ideali pot fi cu succes aplanate prin doua masuri esentiale- intocmirea unui proces de evaluare a candidatului actualizat, mai agil, precum si un plan de marketing solid.
In acest sens vom analiza mai detaliat ceea ce inseamna de fapt marketingul de recrutare. In principal, acest domeniu opereaza cu ajutorul a trei segmente:
In momentul in care aceste elemente-cheie sunt atinse, rezultatul va consta in cresterea atentiei si a interesului, dar si in atragerea unor candidati mai calificati si mai eficace. Simultan, experientele acumulate in domeniul recrutarii se vor imbunatati considerabil.