feedback
Importanța feedback-ului în recrutare
strategii de recrutare
Strategii de recrutare prin branding
Arata toate

Initiere in strategiile de marketing pentru o recrutare de top

marketing de recrutare

In ciuda zvonurilor legate de o posbila scadere in calitatatea recrutarii talentelor, imaginea de ansamblu este diferita. Recruiterii trebuie sa inceapa sa acorde importanta si sa tina cont de: marketing de recrutare – in activitatea lor zilnica profesionala.

Firmele de HR si recrutare trebuie sa tina cont de noile modalitati inovatoare de a localiza, de a evalua si de a angaja cele mai bune talente disponibile. Una dintre aceste modalitati se poate pune in aplicare prin dezvoltarea unui mediu de lucru modern, dinamic si care sa transmita energie.

Cele mai multe provocari care survin in timpul cautarii angajatilor ideali pot fi cu succes aplanate prin doua masuri esentiale- intocmirea unui proces de evaluare a candidatului actualizat, mai agil, precum si un plan de marketing solid.

In acest sens vom analiza mai detaliat ceea ce inseamna de fapt marketingul de recrutare. In principal, acest domeniu opereaza cu ajutorul a trei segmente:

  1. RENUMELE– obtinerea recunosterii brandului companiei, astfel incat candidatul sa fie la curent cu ceea ce presupune profilul de activitate si, mai mult, sa fie determinat sa se indrepte spre companie.
  2. INTERESUL– odata castigata atentia, aplicantul va dori sa cunoascoasa cat mai multe informatii despre companie si despre joburile disponibile.
  3. CAUTAREA FACILAajuns in acest punct, candidatul va cerceta posibilitatile de aplicare pentru job si, de ceea, este important ca acestuia sa ii fie usor sa indeplineasca pasii necesari.

In momentul in care aceste elemente-cheie sunt atinse, rezultatul va consta in cresterea atentiei si a interesului, dar si in atragerea unor candidati mai calificati si mai eficace. Simultan, experientele acumulate in domeniul recrutarii se vor imbunatati considerabil.