Inca de la inceput, cand va ganditi strategia afacerii trebuie sa va asigurati ca publicul va putea sa va deosebeasca in marea de competitori. Oamenii va vor cauta pentru caracteristicile care va diferentiaza si pentru valorile pe care le promovati. Indiferent ca este vorba despre servicii sau produse, brandul este cel mai bun prieten in vederea formularii unor strategii de recrutare de succes. Daca imaginea promovata este atragatoare, credibila si de calitate, nu numai clientii se vor indrepta spre companie, dar si candidatii.
Pentru a va face o idee despre cum va puteti construi vocea brandului, va oferim cateva modalitati de a ajunge cat mai aproape de aspiratiile promovate de business si de brand:
Valori
Organizarea este un element-cheie, asadar va sfatuim sa realizati o lista cu ceea ce doriti ca posibilii candidati sa obtina in urma serviciilor oferite.
,,Cum ii va ajuta aceasta colaborare sa atinga succesul?” si ,,Cum difera deziratul brandului de al competitorilor?” sunt doua intrebari esentiale la care trebuie sa raspundeti pentru siguranta reusitei in recrutare.
Spre exemplu, pentru noi, echipa HCC, este important sa cunoastem in profunzime fiecare client si candidat. In acest fel vom cladi impreuna un viitor prosper, uzandu-ne de Principiul DOP( Disciplina, Organizare, Perseverenta). Mai mult, cand ne cream continut sau realizam sedinte de brainstorming pentru servicii noi sau pentru atragerea candidatilor, stim deja ce mesaj dorim sa trasmitem. Alte valori apreciate ar fi: ,,oamenii sunt pe primul loc”, ,,intotdeauna facem ceea ce este corect” sau ,,atentia la detalii”.
Publicul
Cu cat va cunoasteti publicul tinta mai bine, cu atat este mai usor sa va creati vocea care va va propaga cel mai bine brandul. Acest lucru este esential, caci cheia catre succes survine din modul in care clientii si candidatii va percep brandul. In acest fel, veti sti ceea ce functioneaza si ce trebuie modificat.
Feedback-ul ofera informatii sincere si precise pe care le puteti folosi pentru up-date. De exemplu, puteti crea o postare pe social media in care sa le cereti opinia clientilor dumneavoastra. Va recomandam sa fiti atenti la cuvintele pe care clientii le folosesc pentru a va descrie brandul.
Consecventa
Afacerea pe care o aveti in momentul de fata se datoreaza agajatilor. Din acest motiv este important sa ii integrati in procesul de creatie si actualizare a brandului. Acestia va pot oferi idei noi, astfel incat veti putea vedea lucrurile din alta perspectiva. Si in acest caz va recomandam sa fiti atenti la atributele cu care acestia coreleaza brandul si compania.
Indiferent ca doriti sa construiti noi posibilitati sau sa abordati alta tactica de recrutare este crucial ca brandul sa fie intotdeauna axat pe valorile si principiile companiei. In acest fel, recunoasterea pe piata va creste, clientii vor ramane fideli serviicilor, iar candidatii vor dori o progamare pentru un interviu.