Brandul Personal vs Brandul de companie in pandemie? Care dintre cele doua primeaza? Brandingul este cheia de succes a mediului profesional, mai ales in mediul virtual. Avand in vedere suprasaturatia pietei si aparitia a cat mai multor companii mici, medii din tara dar si multinationale din strainatate, brandingul este cel care are putere in diferentierea acestora. Majoritatea confunda notiunile prevazute in conceput vast al Brandingului, avand impresia ca brandul personal si cel al companiei sunt aproximativ similare in ceea ce privesc rolurile in mediul profesional. Insa, acordarea importantei individual, al fiecareia dintre aceste notiuni este realmente esentiala in dezvoltarea afacerii tale intr-un mod eficient, economic dar si profesional!
Iata beneficiile dezvoltarii celor doua notiuni asupra afacerii tale:
Brandul Personal
1.Creeaza mai multa credibilitate in jurul brandului pe care il reprezinti
In general, atunci cand esti CEO-ul unui brand si iti doresti cat mai multe rezultate pozitive pentru a-l ajuta in procesul dezvoltarii pe termen lung este de apreciat sa iesi in fata. Lasa oamenii sa te cunoasca, sa te poata observa si sa vada modul in care iti spui povestea companiei tale. Este cel mai benefic lucru pe care il poti face pentru asigurarea memorabilitatii companiei, iar prin transparenta transmiterii mesajelor si implicarea in acest proces de comunicare confera mai multa credibilitate si loialitate din partea celor care interactioneaza cu afacerea ta. Indrazneste, fa-te auzit si vei reusi!
2.Este mai usor sa empatizezi cu oamenii, decat cu companiile
Oamenii sunt in general foarte empatici cand vine vorba de experiente cu care gasesc asocieri similare din punct de vedere al emotiilor traite. De aceea, cand vine vorba de pasiune, munca, eforturi, stres sau pur si simplu descurajare, fiecare om a simtit aceste sentimente legat de scopul pentru care luptau macar o data in viata. Asadar, povestea consolidarii afacerii tale si a eforturilor depuse pentru construirea visurilor tale sunt cheia spre atragerea si mentinerea oamenilor potriviti si empatici cu valorile in care tu crezi.
3.Generarea sentimentului de familiaritate in relatii profesionale
Incepi sa te expui in online si offline prin intermediul social media sau simpla organizare a unor evenimente din sfera profesionala. Cei din jur incep sa te vada intamplator sau nu pe news feed, la meeting-uri si asa mai departe. Cu cat ajungi sa pari mai cunoscut, cu atat mai mult oamenii se vor simti mai relaxati in creearea unor parteneriate cu tine sau vei atrage mai multi angajati pe parcurs. Intotdeauna te simti mai confortabil in comunicarea cu persoane care ti se par familiare, asa ca nu uita acest lucru!