abilitati de negociere
Abilitati de negociere: De ce este esential sa stii sa negociezi?
negocierea
Negocierea – un avantaj competitiv in mediul business
Arata toate

Brandul Personal vs Brandul de companie in pandemie. Care este cheia succesului in afacerea ta?

Brandul Personal vs Brandul de companie

Brandul Personal vs Brandul de companie in pandemie. Care este cheia succesului in afacerea ta?

Brandul Personal vs Brandul de companie in pandemie? Care dintre cele doua primeaza? Brandingul este cheia de succes a mediului profesional, mai ales in mediul virtual. Avand in vedere suprasaturatia pietei si aparitia a cat mai multor companii mici, medii din tara dar si multinationale din strainatate, brandingul este cel care are putere in diferentierea acestora. Majoritatea confunda notiunile prevazute in conceput vast al Brandingului, avand impresia ca brandul personal si cel al companiei sunt aproximativ similare in ceea ce privesc rolurile in mediul profesional. Insa, acordarea importantei individual, al fiecareia dintre aceste notiuni este realmente esentiala in dezvoltarea afacerii tale intr-un mod eficient, economic dar si profesional!

Iata beneficiile dezvoltarii celor doua notiuni asupra afacerii tale:

Brandul Personal

1.Creeaza mai multa credibilitate in jurul brandului pe care il reprezinti

In general, atunci cand esti CEO-ul unui brand si iti doresti cat mai multe rezultate pozitive pentru a-l ajuta in procesul dezvoltarii pe termen lung este de apreciat sa iesi in fata. Lasa oamenii sa te cunoasca, sa te poata observa si sa vada modul in care iti spui povestea companiei tale. Este cel mai benefic lucru pe care il poti face pentru asigurarea memorabilitatii companiei, iar prin transparenta transmiterii mesajelor si implicarea in acest proces de comunicare confera mai multa credibilitate si loialitate din partea celor care interactioneaza cu afacerea ta. Indrazneste, fa-te auzit si vei reusi!

2.Este mai usor sa empatizezi cu oamenii, decat cu companiile

Oamenii sunt in general foarte empatici cand vine vorba de experiente cu care gasesc asocieri similare din punct de vedere al emotiilor traite. De aceea, cand vine vorba de pasiune, munca, eforturi, stres sau pur si simplu descurajare, fiecare om a simtit aceste sentimente legat de scopul pentru care luptau macar o data in viata. Asadar, povestea consolidarii afacerii tale si a eforturilor depuse pentru construirea visurilor tale sunt cheia spre atragerea si mentinerea oamenilor potriviti si empatici cu valorile in care tu crezi.

3.Generarea sentimentului de familiaritate in relatii profesionale

Incepi sa te expui in online si offline prin intermediul social media sau simpla organizare a unor evenimente din sfera profesionala. Cei din jur incep sa te vada intamplator sau nu pe news feed, la meeting-uri si asa mai departe. Cu cat ajungi sa pari mai cunoscut, cu atat mai mult oamenii se vor simti mai relaxati in creearea unor parteneriate cu tine sau vei atrage mai multi angajati pe parcurs. Intotdeauna te simti mai confortabil in comunicarea cu persoane care ti se par familiare, asa ca nu uita acest lucru!

Brandul de companie

1.Oamenii se ataseaza de branduri

Fiecare dintre noi are cel putin cate un brand favorit din fiecare categorie de produse. Ca este vorba despre design, despre omul care il reprezinta, despre calitate sau pur si simplu despre valorile transmise, toti avem un brand cu care simtim o conexiune mai puternica. Este in natura omului sa aleaga ceea ce considera ca il reprezinta sau sa se asocieze cu branduri care sa evidentize felul in care isi doreste sa fie perceput de cei din jur.

Astfel, gandeste-te ce oameni vrei sa apeleze la serviciile tale si construieste imaginea brandului tau in jurul valorilor in care crede grupul tinta, apoi ofera un element bonus pentru diferentierea de competitie.

2.Diferentierea fata de companie

In continuarea ideii prezentate mai sus, diferentierea este un factor important in asigurarea succesului. De aceea este relevant sa iti identifici grupul tinta cat mai bine, avand detalii referitoare la interese, valori, hobbyuri, joburi, stil de viata si etc. pentru a le oferi nevoile si dorintele care vin in completarea informatiilor pe care le ai despre acestia. Trebuie sa  le gasesti corect acel “insight” si sa construiesti serviciul sau produsul pentru indeplinirea acestuia.

3.Confera mai multa credibilitate produselor si serviciilor

Exact ca si in cazul brandului personal, familiaritatea este un factor decizional in procesul de interactionare. Atat posibilii angajati cat si partenerii isi doresc sa colaboreze cu companii sonore si bine conturate din punct de vedere al imaginii in sectorul de activitate. De aceea este  necesar sa investesti in brandingul de companie, in care este incorporata si brandingul de angajator. Se spune ca angajatii sunt cartea de vizita a unei companii.

Tine cont de acest lucru in momentul in care comunici!

In cele din urma, cele doua notiuni se completeaza reciproc in strategia de marketing si comunicare pentru rezultate profitabile pe termen lung. Insa, este relevant sa tinem cont de faptul ca brandul personal nu trebuie neglijat pentru o imagine cat mai solida atat in mediul online si offline, acesta impreuna brandingului de companie conturat cat mai bine pot asigura succesul companiei dar si dezvoltarea acesteia intr-un context favorabil pe termen lung!

Acum este momentul sa investesti in branding! Acceseaza acum Trainingul de Branding Personal HCC!

Este timpul sa te dezvolti profesional si personal prin intermediul TRAININGULUI DE BRANDING PERSONAL ONLINE HCC! Vei invata lucruri noi si menite pentru consolidarea brandului personal si al companiei tale, la doar un click distanta. Este timpul sa faci ca afacerea ta sa iasa in evidenta!